Konszern szépe – Volkswagenes megszállottakat tömörítő magazin hirdetett szépségversenyt
Hírek - Közélet |
CSONGRÁD - 2013. Március 23.
Egy régóta dédelgetett tervét pár hónapja kezdte megvalósítani egy csongrádi ötletgazda, aki – az egy-egy autómárkához kötődő országos és nemzetközi találkozók sikerein felbuzdulva – a világ egyik legnagyobb konszernjéhez, a Volkswagen-csoporthoz kötődő autótulajdonosokat kívánja megmozgatni egy internetes magazinnal. Javában tart a közösség kialakítása, ám a várható siker előjelei már most megfigyelhetők. A konszernhez tartozó márkákkal foglalkozó forgalmazók és szervizek ugyanis kifejezetten érdeklődnek a kezdeményezés iránt, ezért elképzelhető, hogy jövőre már egy eredményes rendezvénnyel is előrukkol a csapat. A kezdeményezés természetesen egyben vállalkozás is, amely az üzleti partnereket reklámmal és marketinggel egyaránt kiszolgálja. A siker egyik titka az ötlet egyedisége. A hasonló kezdeményezésektől a csongrádi szervezők taktikája többek között abban is eltér, hogy a reklámokban, valamint a különféle tervezett rendezvényeken saját felfedezésű, de rövid időn belül „jól ismert arcokká” váló modellekkel kívánnak dolgozni, ezért is hirdették meg februárban a Konszern Szépe versenyt, melyre március végéig várják a jelentkezőket.
Az elsősorban az interneten terjeszkedő VW Találkozó.hu ötlete Csongrádról származik. Az elnevezés önmagában még nem jelentene újdonságot, hiszen ilyesfajta programból hazánkban is elég sokat rendeznek. Az ötlet leginkább abban egyedülálló, hogy átlépi a magazin és az olvasó között húzódó határt azzal, hogy olvasóival aktívan kommunikál, így mögötte egy folyamatosan szervezett közösség áll, mely tömöríti a VW Konszernhez tartozó valamennyi márkát.
A Volkswagen cégcsoporthoz tartozó márkák forgalmazói és szervizelői mellett az egyes járműtulajdonosokat is napi szinten szeretnék megmozgatni. Ennek legcélszerűbb tere ma már természetesen az internet, ahol saját, jól felépített weboldalon, valamint a legismertebb közösségi rendszerben is önálló oldalon érik el napi hírekkel és információkkal a magazinhoz csatlakozókat.
A konszern márkáihoz kapcsolódó idei legnagyobb hazai találkozókra a közösséget szervező csapat tagjai már kaptak meghívást, s a megmozdulásokról a fényképekkel gazdagon illusztrált beszámolók mellett nem lesz ritka, hogy videó beszámolókkal is jelentkeznek, indokolt esetben akár közvetlenül a rendezvény helyszínéről online élő közvetítést is adnak.
Az önálló arculat kialakításához, valamint az üzleti partnerek hirdetéseinek elkészítéséhez, illetve az azokhoz kapcsolódó marketingmunkához saját felfedezésű modelleket kívánnak alkalmazni. A legalkalmasabb jelöltek kiválasztása érdekében februárban hirdették meg a Konszern Szépe elnevezésű szépségversenyt.
Az elmúlt hetekben szép számmal jelentkeztek a lányok. A március 31-i nevezési határidő után – a magazin közösségi oldalán közzétett képek alapján – a legtöbb szavazatot begyűjtők kerülnek az élmezőnybe, akik számára a VW Találkozó.hu aktivistái a későbbiekben különféle, reklámorientált fotósmunkákat ajánlanak fel. Az első helyezett, valamint az őt követő tizenegy legtöbb szavazatot elérő hölgy szerepelhet a 2014-es VW Találkozó.hu falinaptárban, mégpedig hazai konszernautók társaságában. Emellett a jelentkezők – elsősorban a naptárban is majdan megjelenő hölgyek – egyes forgalmazókkal akár „háziasszonyi reklámszerződéseket”, vagy „reklámarc-szerződéseket” is köthetnek.
A szervezők a szépségversenyre nevezőket nem csábítják teljesíthetetlen ajándéksorral, ugyanis az arra legalkalmasabbaknak elsősorban további lehetőségeket szeretnének biztosítani. A naptármegjelenésen kívül azért lesznek egyéb, kézzel fogható jutalmak és díjak is. A Miss Konszern ez évi nyertese például a PowerTech magazin jóvoltából egy élménynapon vehet részt a műsor stábjával. A forgatáson kipróbálhatja magát riporterként, beülhet egy versenyautó navigátorának helyére, s természetesen ajándékcsomag nélkül sem marad. De ez csak egy a több kisebb juttatás közül, hiszen az ajándékpaletta nem csak a jelentkezés, hanem a szavazás utolsó napjáig gyarapodhat, melyek szintén nem csak értéket, hanem egyúttal a reklámmodell szakmában perspektívát is jelenthetnek.
(X)
Hírportálunkon megjelenő információk bármilyen utánközlése kizárólag a website tulajdonosának írásbeli engedélyével lehetséges.